تغییر قیمت محصولات وابسته به فناوری اطلاعات طبیعی است
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار ایرنا'محمدحسین برخوردار'روز سه شنبه در یك نشست خبری با اشاره به افزایش نرخ رسمی ارز مرجع بیان داشت: بی شك این تغییرات بر روی قیمت واردات و تولیدات تاثیرگذار خواهد بود و نباید افزایش قیمت ها را دور از ذهن دانست.

وی در عین حال تصریح كرد: درمدت اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تولیدكنندگان تجهیزات فناوری اطلاعات همكاری لازم را با دولت برای كنترل بازار انجام دادند كه این روند همكاری برای جلوگیری از افزایش قیمت های ناشی از نوسانات نرخ ارز همچنان نیز ادامه دارد.

برخوردار ادامه داد: با اقدامات انجام شده در برخی موارد نه تنها با افزایش قیمت رو برو نشدیم بلكه كاهش قیمت نیز داشتیم و از سویی برای حمایت از حقوق مصرف كنندگان با افزایش خودسرانه قیمت برخورد شد.

وی تاكید كرد: نرخ تولید ومیزان سود تولیدكنندگان و واردكنندگان بخش تجهیزات فناوری اطلاعات مشخص است بنابراین با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان حمایت نباید افزایش قیمت ها غیرقابل قبول و غیرواقعی باشد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه ایران از نظر تولیدات تجهیزات فناوری اطلاعات تصریح كرد:از این نظر زیاد از كشورهای همسایه جلو نیستیم ،بنابراین باید با برنامه ریزی صحیح در تولید نسبت به افزایش بهره وری و كیفیت محصولات اقدام كنیم.

رییس سندیكای تولیدكنندگان تجهیزات فناوری اطلاعات در باره صادرات این حوزه نیز اظهار داشت: بیشترین صادرات مربوط به بخش های نرم افزاری است و انجام برنامه ریزی برای صادرات نیزمنوط به ثبات در نرخ ارزخواهد بود.

اقتصام**3917**1601





:: برچسب‌ها: نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: